Projecte TEI (Tutoria entre iguals)

Volem donar la benvinguda als nostres alumnes de 1r d’ESO, fa goig veure que s’estan adaptant ràpidament a aquesta nova etapa.

Aquest curs tornarem a engegar el  TEI. La pandèmia ens va obligar a aturar-lo. Des del Departament d’Orientació, impulsat pels coordinadors de 1r i 3r d’ESO i per tot l’equip docent, neix aquest projecte de  Tutoria Entre Iguals.

El projecte es basa en la tutorització emocional entre els iguals, per la qual cosa l’alumnat de 3r farà de tutor de l’alumnat de 1r.  Al llarg del curs els alumnes d’aquests nivells realitzaran diferents activitats conjuntes per potenciar elements bàsics per a la convivència com són el respecte, l’empatia i el compromís.

Esperem que aquest projecte ajudi els alumnes a relacionar-se de manera positiva.