Montpellier 2019

Com ja és tradició des de fa uns anys, els alumnes de francès de 2n ESO han fet l’estada a Montpellier de l’1 al 5 d’abril.

El dilluns vam iniciar el viatge visitant el poble de Collioure, un bell indret d’origen medieval al costat del mar. Els alumnes van fer unes activitats de descoberta dels indrets més destacats.

De dimarts a divendres s’han fet les classes de francès a l’acadèmia. En total, 15 hores de treball de comprensió i expressió oral amb professors nadius. Als matins tocava treball i aprenentatge i a les tardes excursions i passejades per Montpellier i els voltants. L’excursió del dimecres a la tarda ens va portar a Aigüesmortes, una bonica ciutat que encara conserva tot el seu encant medieval.

Hem descobert els racons, l’art al carrer, els monuments i la manera de viure dels francesos. Un aprenentatge i descoberta de la vida i la cultura francesa ben a prop de casa nostra.

Àlbum de fotos

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *