Mercat d’Intercanvi ISQV / Abril ‘2022

El passat 29 d’abril es va celebrar el 1r Mercat d’Intercanvi de roba a l’ISQV. Aquesta edició, adreçada als alumnes de 4t d’ESO i 1r de batxillerat, va comptar amb la participació de molts alumnes i va assentar les bases per a properes edicions. Els alumnes participants van portar roba en bon estat que ja no usen i van poder escollir altres peces, evitant el malbaratament de recursos i contribuint d’una manera eficient a una economia circular.

La iniciativa pretén conscienciar l’alumnat de la necessitat d’anar a un model productiu i de consum més sostenible. El treball es va organitzar des de les matèries de Ciències per al Món Contemporani i Economia, relacionant les activitats amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible 2030.

Un cop tancada aquesta edició, ens proposem ampliar la iniciativa a d’altres productes, com libres, complements i videojocs entre d’altres. També valorarem la possibilitat d’ampliar l’experiència a altres nivells i realitzar-la en diferents moments del curs.

Volem agrair la participació del GODS (Grup per als Objectius de Desenvolupament Sostenible) i dels alumnes voluntaris que van col·laborar durant el procés.

D’aquesta manera, esperem poder avançar cap a un món i una economia més sostenibles, amb una consciència clara que el recursos són finits i que tenim el deure moral de gestionar-los racionalment.