Període de presentació de la sol·licitud de preinscripció:

Del 29 de març al 9 d’abril de 2019

Model de full de sol·licitud de preinscripció.

Horari de secretaria

De dilluns a divendres de 9 a 13:30h.

Per als alumnes procedents de les escoles de primària adscrites al nostre institut (escoles El Turonet, Lola Anglada, Onze de Setembre i Taula Rodona): Farem arribar a l’alumne/a la documentació de preinscripció on heu de consultar el dia i l’hora concertada en el 1r full. En cas de venir en una altra hora que l’assignada tindran preferència els que tinguin cita prèvia.

Per als alumnes procedents d’altres centres, podeu enviar correu electrònic a l’adreça de secretaria:  ad.inssantquirze@gmail.com, per tal d’agilitzar la gestió

Instruccions

Documentació  (Molt important llegir aquest document abans de continuar)

Dades personals
Domiciliació bancària
Autorització d’imatge
Matèria optativa (Francès)
Carta de compromís educatiu
Criteris de baremació

Per qualsevol dubte podeu anar a la web del Departament d’Educació, apartat de preinscripció.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *