Concurs de Fotografia Matemàtica de l’Institut Sant Quirze, 2019-20

Bases del concurs de Fotografia Matemàtica de l’Institut Sant Quirze del Vallès

El concurs de fotografia matemàtica del curs passat va ser un èxit i molts ens vau explicar que us va agradar molt que hi hagués una exposició amb les fotografies presentades a l’institut. Per aquest motiu, aquest any, el concurs, el fem abans, perquè ens agradaria  que els alumnes poguéssiu votar les fotos guanyadores, prèvia selecció d’unes quantes fotos finalistes (màxim 10 per nivell)

Hi haurà quatre  nivells:

• Nivell ESO12: 1r i 2n d’ESO
  • Nivell ESO34: 3r i 4t d’ESO
  • Nivell ESPO : Batxillerat
  • Nivell PROF: Professorat i PAS.

Les fotografies han de ser fetes pels participants.

No es poden fer fotomuntatges, cal que les fotos siguin originals.

Cada foto haurà de dur un títol que faci referència, d’alguna manera, al contingut matemàtic de l’obra, amb gràcia i originalitat.

Haureu de presentar:

• La foto impresa en color i acompanyada del títol. El títol estarà escrit en lletres majúscules de mida llegible o fet a ordinador. Enganxeu  els dos elements (foto i títol) en un dinA-4. Aquesta foto formarà part de l’exposició. No oblideu posar el vostre nom, curs i grup classe  a darrera del DIN-A4.

Les fotos impreses s’han de lliurar al vostre professor de matemàtiques.

El professorat i PAS haureu de donar les fotografies i els sobres al Cap del Departament de Matemàtiques.

La data límit de recepció de fotografies serà el divendres 14 de febrer del 2020 a les 11:30h.

Es premiarà la participació amb 0,25 punts a afegir a la nota del segon trimestre i 0,50 punts si la foto és seleccionada per passar a la fase final (votació).

La votació de l’alumnat per a escollir la foto guanyadora serà on-line i s’avisarà amb una altra notícia quan estigui disponible.

Els guanyadors del concurs de l’Institut Sant Quirze del Vallès, participaran en el concurs de Fotografia Matemàtica de l’ABEAM. http://fotografiamatematica.cat/blg/