Bojos per la Ciència: Tres alumnes de l’Institut han estat seleccionades per fer cursos del programa.

Tres alumnes de primer de Batxillerat del nostre institut han estat seleccionades per a participar en algun dels cursos del programa Bojos per la Ciència de la Fundació Catalunya La Pedrera. Aquest programa té l’objectiu de fomentar les vocacions científiques entre els joves i potenciar l’excel·lència educativa. Les Boges per la Ciència són: la Inés López admesa al curs de Bioquímica, l’Eva Acebes al curs de Nutrició i l’Anna Visa al curs d’Economia. Felicitats a totes tres!

Dins el programa Bojos per la ciència, les alumnes treballaran als propis centres de recerca juntament amb investigadors pioners en el seu camp. D’aquesta manera poden experimentar com es fa ciència en un centre de recerca internacional, fet que les permetrà guanyar experiència pràctica en les últimes metodologies d’avantguarda i descobrir si aquesta manera de fer les motiva per a conduir la seva carrera acadèmica i professional.

Des de l’institut fomentem aquests programes i altres col·laboracions amb institucions i empreses perquè els alumnes tinguin l’oportunitat d’aprendre en diferents contextos. Aviat tindrem la propera oportunitat!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *