Aquest Nadal descobreix l’ART a la Masia Can Feliu

Des d’avui, i fins al proper 12 de gener, teniu “Un petit tast de l’immens univers de tècniques artístiques” a l’espai Masia Can Feliu.
Una exposició de treballs dels alumnes del Departament d’Expressió de l’Institut Sant Quirze del Vallès.
No us la perdeu !

Per a alguns alumnes Nadal ja és aquí!

Per als alumnes de 3r ESO del SIEI ja ha començat Nadal ! L’arrenquem fent unes manualitats d’allò més creatives: portacoberts, portaespelmes i figures de cartró.  Tots han treballat molt bé i han gaudit força d’aquesta experiència plàstica i creativa, on el treball en equip… Llegeix més»

Gaudim de l’obra Nada de Carmen Laforet

El passat 30 de novembre, l’alumnat de 2n de Batxillerat va anar a Barcelona, al Teatre SAT de Sant Andreu, per assistir a la representació de l’obra Nada de Carmen Laforet, un dels títols prescriptius de la PAU d’enguany de la matèria de Llengua i literatura castellana.… Llegeix més»

L’INS Sant Quirze contra la violència masclista