Jordi Martínez, parla de la seva professió als alumnes de Batxillerat de l’INS SQV

Jordi Martínez és un dels actors més estimats pel públic català. A sobre dels escenaris ha fet desenes d’obres ia la televisió, els espectadors ho recorden pels seus papers a Nissaga de poder, Ventdelplà, Kubala Moreno i Manchón o més recentment, interpretant el sever pare d’un dels estudiants de Merlí, Joan Capdevila, que es reconcilia amb el seu fill just abans de morir de càncer.
Ahir però ens va parlar de la seva faceta d’actor i de pallasso, dels seus inicis i de la seva sort i desventures personals i professionals, tot amb un caire proper i obert.
Una amena xerrada orientativa pels alumnes del batxillerat artístic i humanístic, amb que fer-se una idea de quines sortides ofereix aquest món laboral i com és el seu dia a dia.