Eleccions al Consell Escolar

consells-escolars

Ja està publicat el calendari corresponent al procés de renovació dels membres del Consell Escolar per a 2016, El cens provisional del sector de pares i mares estarà exposat a la cartellera de I’lnstitut del 8 al 14 de novembre, dia que acabarà el termini per poder-hi fer reclamacions. Podeu dir als vostres fills que miren si les vostres dades són correctes o bé fer-ho personalment en horari de 8:15 h a 17:30 h de dilluns a dijous i divendres de 8:15 h a 14 h.

La mesa electoral del sector de mares i pares estarà formada per dos membres elegits per sorteig i pel director del centre. El nombre de representants del sector de mares i pares a renovar en aquesta ocasió és d’un.

Si voleu presentar la vostra candidatura, trobareu el model oficial a la secretaria del centre. El termini per a fer-ho finalitzarà a les 14 hores del divendres dia 18 de novembre.

La data de les eleccions és el dimecres 30 de novembre des de les 17:30 hores fins les 20.30 hores. Tant la mare com el pare tenen dret a exercir el vot. Cal portar el DNI o qualsevol document oficial que els acrediti. Vegeu el calendari sencer a la secció Documents.

Participa-hi, per millorar l’escola!