“Institut Roquetes & Escola Marcel·lí Domingo III”

Divendres 6 d’octubre va començar la CodeWeek 2018 , i l’Institut hi torna a participar amb la 3a edició del taller de programació “Institut Roquetes & Escola Marcel·lí Domingo”. Aquest any es farà el dimecres 10 d’octubre a les aules d’informàtica de l’Institut, a on s’hi desplaçaran els alumnes de 6è de l’Escola. El taller d’Scratch tornarà a ser impartit i dinamitzat pels alumnes que ja van ser formadors les dues edicions anteriors, i que aquest curs ja es troben a 4t d’ESO.

No us perdeu el seguiment que li farem, amb alguna connexió en directe inclosa.

En paral·lel, fins el dia 21d’octubre, tots l’alumnat d’ESO dedicarà una de les hores de Tecnologia a fer alguna activitat relacionada amb la programació informàtica.

Bona CODEWEEK a tothom!