El 1r dia d’Institut

Els alumnes de 1r estaven impacients per començar l’ESO. Alguns més nerviosos que d’altres, n’hi havia de molt il·lusionats per començar i fins i tot alguns no van poder ni dormir!.

En primer lloc, concentrats al pati, els van anar cridant un per un per formar classes. A continuació, van anar a l’aula a conèixer els tutors i, un cop tots presentats, era l’hora de conèixer els professors d’altres assignatures.

Diuen que aquest any faran una cosa nova anomenada “PROJECTE”, que tracta en escollir un tema entre tots els alumnes. Serà un treball molt complet.

Al dia següent els van explicar en què consitia un tutor junior, un alumne més gran, els ajudaria a passar tots aquells moments difícils dels primers dies. Per conèixer el nostre tutor van fer un joc en que consitia en que, cadascú de primer tenia una mitja paraula i els d’altres cursos l’altra. En el cap i a la fi de trobar-se, si han complit tots els requisits que els demanen, al final del trimestre es celebrarà una festa.

Ara els tocarà començar les assignatures, i anar-se adaptant al nou centre.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *