VII Copa Cangur

El passat dijous 30 de gener dos equips de 7 alumnes cadascun de 2n i 3r d’ESO van participar en la VII Copa Cangur, que es va tornar a celebrar al Campus de les Terres de l’Ebre de la  Universitat Rovira i Virgili.

L’equip Roquetes A estava format per: Elie Chouaib (3r), Pau Gracià (3r), Eloi Huruglica (3r), Marc Subirats (3r), Júlia Curto (2n), Joan Miquel Gisbert (2n) i Xavier Tafalla (2n).

L’equip Roquetes B per: Jordi Aubeso (3r), Ainoa Clemente (3r), Rubén Mestres (3r), Amàlia Fontvila (2n), Iris Giménez (2n), Pol Martí (2n) i Lluna Reverté (3r).

Aquest any s’havien de resoldre un total de 15 problemes, tres més que el curs passat, durant 60 minuts. És un concurs en què no només és important resoldre el màxim possible de problemes, sinó també l’estratègia de l’equip, ja que la puntuació de cada pregunta varia en funció del temps i de l’encert dels altres participants.

Cal destacar el bon paper que van fer els dos equips, així com el bé que s’ho van passar resolent alguns dels problemes, malgrat la seua dificultat. Ells pares que van poder acompanyar els seus fills, i els professors, també van gaudir seguint  el concurs a través dels marcadors, on es podien visualitzar els resultats dels diferents problemes.

Felicitem els nostres alumnes per la implicació i per l’entusiasme que van demostrar, tant en les sessions preparatòries com en el dia del concurs.