Dia de la dona

El 6 de març, l’alumnat de 2n d’ESO de l’Institut Roquetes, hem organitzat unes activitats, que tot seguit explicarem.

Hem anat pels passadissos de l’institut i hem entrevistat a alumnat i professorat (i PAS). Els hem preguntat què els semblava la nostra activitat per al dia de la dona treballadora. També hem fet unes quantes preguntes, per exemple, que passaria si els nomenéssim amb substantius en femení en comptes de masculí.

També hem dibuixat la nostra silueta per a fer un mural, el qual ha quedat completat amb un #som8demarç enorme de color lila.

Per últim, hem pensat tot l’alumnat un seguit de hashtags (#) per exemple: #som8demarç #diainternacionaldeladona que els hem escrit amb retolador a globus de color lila i que després hem penjat d’uns fils. Aquests globus van intercalats amb cartells elaborats per l’alumnat de 2n també i es poden trobar al davant de les cristalleres de la planta 0 i 1.

Això és tot des del gabinet de premsa del Project Work 2.
Fins aviat!