VII Copa Cangur

El passat dijous dia 19 de gener es va celebrar la VII Copa Cangur de la SCM. L’Institut Roquetes va participar amb dos equips per a la categoria cadet i dos equips més per a la categoria junior a la seu de la Universitat Rovira i Virgili de les Terres de l’Ebre.

A la categoria cadet participen equips formats per alumnes de 1r i de 2n d’ESO. En el nostre cas va participar un equip format per Laia Homedes, Laia Franch, Daniela Bayerri de 1r d’ESO i  Paula Curto, Paula Falcó, Martina Pegueroles i Hafssa Ait Hassou de 2n d’ESO, i un segon equip format per Irene Morales, Adela Franch i Julen Lacasta de 1r d’ESO i  Pau Sagarra, Irene Descarrega, Dídac Gaitan i Xavi Balagué de 2n d’ESO.

A la categoria junior participen equips formats per alumnes de 3r i de 4t d’ESO. Del nostre centre va participar l’equip format pels alumnes Joel Francesc Beltran, Aleix Lorite i  Griselda Ollé de 3r d’ESO i Lorena Curto, Nerea Viña, Júlia Gasulla i David Diéguez de 4t d’ESO, a més d’un segon equip format per Bernat Térmens, Oriol Tafalla i Ivan de Biase de 3r d’ESO i Iker Garrós, Hajar El Mezouary, Iker Adam i Laia Subirats de 4t d’ESO.

Els i les alumnes s’ho van passar molt bé resolent en equip 12 problemes proposats per la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM) que és qui organitza el concurs.

A mesura que avançava el concurs es va veure que un equip de la categoria cadet i un altre equip de la categoria junior tenien possibilitats de quedar entre els primers. Fins l’entrega de diplomes no vam saber que l’equip cadet format per Irene Morales, Adela Franch, Julen Lacasta, Pau Sagarra, Irene Descarrega, Dídac Gaitan i Xavi Balagué va quedar en tercera posició i que l’equip junior format per Bernat Térmens, Oriol Tafalla, Ivan De Biase, Iker Garrós, Hajar El Mezouary, Iker Adam i Laia Subirats també va quedar en tercera posició.

Felicitem a tots i totes les participants per la dedicació i les ganes que li van posar i en especial als dos equips que van guanyar la tercera posició, molt merescuda ja que van fer una molt bona feina.

Us animem a tots i totes a que continueu participant en aquests concursos que fomenten el treball en equip.

Endavant!

Participants de la categoria cadet      Equip 3r classificat de la categoria cadet
  Participants de la categoria junior  Equip 3r classificat de al categoria junior

Departament de Matemàtiques de l’Institut Roquetes