Participem en el CLVA!

L’Institut Roquetes, un curs més, participarem en el Certamen de Lectura en Veu Alta (CLVA) que organitza el Departament d’Educació juntament amb la Fundació Enciclopèdia Catalana. Aquests dies, davant l’allau d’alumnes voluntaris i voluntàries en participar, hem estat fent la selecció de cada categoria. Finalment, després d’escoltar la lectura de més de 50 alumnes, el Departament de Llengua Catalana i Literatura del centre han seleccionat els següents alumnes per representar l’Institut a la semifinal territorial que tindrà lloc el pròxim 15 de març a les 10.30 h a la Sala d’Actes dels Serveis Territorials.

CORSARIS (1r i 2n d’ESO)

Finalista i representant de la categoria: Martina Pegueroles Sánchez (2n d’ESO E)

Finalista i suplent de la categoria: Nara Cidre Ropals (1r d’ESO E)

TROPA DE CORSARIS (3r i 4t d’ESO)

Finalistes i representants de la categoria: Oriol Tafalla Barberà (3r d’ESO A), Bernat Térmens Comellas (3r d’ESO C) i Griselda Ollé Grau (3r d’ESO D)

Finalista i suplent de la categoria: Júlia Blanch Also (4t d’ESO A)

TIMONERS (Aula d’Acollida)

Finalista i representant de la categoria: Mohamed Yacine Choulli (1r d’ESO A)

Finalista i suplent de la categoria: Hafssa Ait Hassou (2n d’ESO D)

Enhorabona a tots i totes i moltes gràcies de nou a tots els voluntaris.

Us anirem informant de qualsevol novetat.