Tutories Júnior 23-24

Com tots els anys, ja hem començat el curs amb el nostre projecte de TJ!

Els tutors i les tutores júnior acompanyen l’alumnat de primer en el seu inici de curs i i l’ajuden amb tot el que puguin necessitar. Aquest alumnat voluntari de 2n i 3r d’ESO es compromet durant tot un trimestre a guiar els xiquets i xiquetes de 1r en aquest canvi tant important que suposa el pas de Primària a Secundària.

El passat dijous 8 de setembre vam engegar les TJ amb una dinàmica per trobar les parelles, i a partir d’ara comença un període en què s’hauran de trobar i realitzar un mínim de tres entrevistes per poder celebrar la clausura festiva del projecte durant el mes de desembre.

Molta sort i molt bon inici de curs a tothom!

1. admin

Tasnim, el dia de la primera trobada no et vas apuntar les seves dades? No el trobes de vegades al pati? Si no fos així, faríem per donar-li un avís.
      Gràcies per avisar