GEP (year 2) – Getting started

L’equip GEP (Generació Plurilingüe) us dona la benvinguda al nou curs 23-24. Amb aquest, arranquem el segon any d’aquest programa d’innovació de 3 anys amb el qual es pretenem fer més competent en llengua anglesa al nostre alumnat .

Les mesures emprades seran diferents engany, des de tallers totalment nous per a alumnat de la ESO fins iniciatives que ja han arrancat com el SUPER ENGLISH DAY (S.E.D). Aquesta darrera, va començar el passat 26 de setembre, dimarts, i va ser tot un desafiament per a la comunitat educativa de l’institut Roquetes. Tothom, en la mesura de les seves possibilitats, s’hi va sumar! Gràcies! Aquell dia es va utilitzar l’anglès com a llengua vehicular tot el possible, des de les salutacions fins a demanar un entrepà o bé fer l’escalfament d’educació física en anglès. De nou, moltes gràcies i continuem el dimarts 10 i també el 24 d’octubre. See you then!

Equip GEP.