Tornen els tallers de la Codeweek a l’Escola Marcel·lí Domingo

Com cada any, des de ja en fa 4, el mes d’octubre ens porta fred, pluja, castanyes…i la Codeweek!

Per a tothom que s’ha incorporat enguany a l’Institut, i per a qui vulgui refrescar la memòria, us informem que la Codeweek és una iniciativa que neix de la Unió Europea, ara ja fa set anys, i que pretén fomentar la programació informàtica en tots els seus Estats membres, com a eina indispensable que qualsevol ciutadà pot necessitar en una societat que, cada dia més, està immersa en el món de les Tecnologies de la Informació.

Aquest programa se centra, sobretot, en la difusió de la programació als sistemes educatius, a tots els nivells, començant per l’etapa Infantil i acabant per la Universitat.

Per això, l’Institut col·labora en aquesta difusió, i organitzem la quarta edició de “Institut Roquetes & Escola Marcel·lí Domingo“, que consistirà en la preparació d’un taller d’Scratch per part d’alumnat de 2n d’ESO.

La cita serà el pròxim 29 d’octubre, dia en el qual l’alumnat de 6è de Primària ens visitarà a l’Institut i, a les aules d’informàtica, seran rebuts per l’alumnat de 2n d’ESO que, voluntàriament i amb molta il·lusió, els explicaran l’activitat i els guiaran en una activitat de programació informàtica, mitjançant l’ús de l’Scratch.

Paral·lelament, es faran activitats relacionades amb la programació informàtica a diferents nivells educatius de l’Institut.

Estigueu atents a les properes informacions, en les que us en donarem més detalls, i en les que podreu veure totes les activitats. No us ho perdeu!