Fem recollida selectiva

L’11 d’octubre passat l’alumnat voluntari de Comitè Verd va buidar les papereres d’aula i els contenidors selectius per tal de fer la recollida dels residus. Aquesta vegada van ser de 2n d’ESO. Es van trobar amb una tasca costosa ja que, de vegades, no es fa un ús responsable de la selecció dels residus. Això comporta que hem de tenir cura a l’hora de llençar els materials al contenidor corresponent perquè es pugui maximitzar la tasca dels integrants del Comitè Verd.

La tria fou realitzada per un grup de 23 alumnes i els membres que formen part del Comitè Verd.

Es van aconseguir un total de  8 kg de taps plàstic, 1 kg d’alumini i  300 de paper, que seran dipositats a la deixalleria. Ja sabeu que amb els beneficis per la venda d’allò que recollim fem un dipòsit per adquirir material que tria l’alumnat en benefici de la comunitat educativa.

El Comitè Verd està format per alumnat dels diferents nivells d’ESO, professorat i una educadora. En total, hi ha 45 alumnes de 1r, 23 de 2n, 28 de 3r i 24 de 4t.