Setmana de la Mobilitat Sostenible

El transport és una de les activitats humanes que més agreuja l’emergència climàtica que estem patint, per tant hem de buscar mitjans de transport més sostenibles. Per aquest motiu, del 16 al 22 de setembre, celebrarem al nostre centre la Setmana de la Mobilitat Sostenible (SMS).

Constarà bàsicament de tres dies en els quals l’alumnat haurà de venir al centre en mitjans de transport no contaminants, preferentment a peu el dia 20, en patinet el 21 i en bicicleta el 22. De tota manera, si canvieu el mitjà de transport de dia serà igualment sostenible, sempre que el mitjà sigui un d’aquests tres, o bé el transport escolar que usen els alumnes transportats.

D’altra banda, els dies 23 i 24 tindrem al centre una exposició dedicada al vehicle elèctric, per als alumnes més grans del centre.

Us mostrem també el plànol dels carrers que quedaran tallats als vehicles a motor durant aquests tres dies (20, 21 i 22).

En finalitzar la setmana farem una estadística dels mitjans de transport més utilitzats a l’Institut Roquetes i en farem l’anàlisi.

Animeu-vos i participeu no utilitzant vehicles amb motor de combustió.

El nostre planeta ens ho demana!!

El Comitè Verd