Setmana de la mobilitat sostenible

Aquest inici de curs celebrarem la setmana de la mobilitat sostenible. Es tracta de fomentar l’ús de mitjans de transport no contaminants com la bicicleta o el patinet i ho farem conjuntament amb el col·legi Marcel·lí Domingo.

La setmana de la mobilitat sostenible se celebra oficialment i internacionalment del 16 al 22 de setembre. Al nostre centre començarem el 13 de setembre amb unes sessions de com utilitzar els mitjans de transport sostenible a Roquetes, impartides per la guàrdia urbana de la localitat i  adreçada a tot l’alumnat d’ESO.

La setmana següent es fomentarà entre l’alumnat, professorat i personal del centre l’ús d’aquests mitjans de transport:

– 17 de setembre: intentarem venir al centre a peu.

– 18 de setembre: intentarem venir al centre amb patinet.

– 19 de setembre: intentarem venir al centre amb bicicleta.

Durant els dies 17, 18 i 19 de setembre tots els carrers al voltant de l’Institut i del CEIP Marcel·lí Domingo, inclosa la zona d’aparcament al costat de la Via Verda, estaran tallats als cotxes de les 8:00 del matí fins les 17.30 de la tarda. Els únics carrers oberts als cotxes de la zona seran el Carrer Ortuella i la Via Verda.

L’objectiu d’aquestes jornades és utilitzar cada vegada menys els vehicles amb motor i millorar així el nostre medi ambient. Pel que fa als alumnes transportats, qui no pugui venir directament amb la bicicleta, millor que continuï utilitzant l’autobús com cada dia.

Disculpeu les molèsties i esperem que serveixi per prendre consciència de com ens mobilitzem en el nostre dia a dia.

Comitè Verd