Beques i ajuts curs 19-20

Durant aquest mes de setembre es poden sol·licitar les beques i ajuts que atorga el Ministeri d’Educació i Formació Professional per al curs 2019-2020 i que estan adreçades a l’alumnat d’estudis postobligatoris no universitaris i a l’alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu.

Beques per a l’alumnat de batxillerat i FP (fins al 1 d’octubre de 2019).
Vegeu les instruccions.

Ajuts per a l’alumnat amb necessitat específica de suport educatiu (fins al 26 de setembre de 2019).
Vegeu les instruccions.

Tots aquests tràmits s’han de fer per Internet a la pàgina web del Ministeri: Accés al servei online

Trobareu més informació sobre beques i ajuts de les diferents institucions als següents enllaços: