Seguim l’evolució del Project Work 18-19

Un projecte obert sabem com pot començar però mai com acabarà. Així mateix està viu i està encara en progrés en el nostre cas. Tant viu que encara n’estem seguint la seva evolució.

El passat 22 de Desembre de 2019 vam rebre la visita de Xavi amb el seu pare i l’ensinistrador de gossos, Jonathan Casanova (Jony Dogs).

El propòsit d’aquesta visita va ser explicar-nos en quin punt es troba el projecte, com s’ha adaptat la gossa a en Xavi i a l’inrevés, entre altres coses. El pare de Xavi ens va explicar que es va haver de canviar de gossa de servei degut a que aquesta no s’adaptava i en Jonathan ens va dir com va buscar una nova gossa adient per a Xavi i com aquesta, la Pruna, es va creuar en el seu camí per casualitat. En aquests moments estan treballant tots, en Jonathan, el Xavi i el seu pare per a ensinistrar-la correctament i que pugui ser la gossa servei del Xavi finalment.

Realment l’alumnat ha valorat moltíssim, un cop més, poder seguir tota l’evolució del projecte tot i ser enguany ja alumnes de 2n i estar dedicant el seu temps a engegar un altre projecte totalment diferent. Va ser molt emocionant per a l’alumnat retrobar-se amb en Xavi i la seva família després de la festa-cloenda del projecte del juny passat, on recordem es van recaptar vora 6000 euros per a trobar i ensinistrar una gossa de servei per a Xavi.

Els nostres agraïments, de part de l’alumnat de 2n i professorat, a Jonathan, Xavi i família. Gràcies per venir!

Tot seguit podeu veure un vídeo resum del Project Work iniciat el curs 2018-19 per l’alumnat de 1r de la ESO.