15a Mostra de Fotofilosofia

Tornem a participar a la Mostra de Fotofilosofia. L’alumnat de Filosofia, optativa de 4t d’ESO, i l’alumnat de batxillerat es qüestionaran sobre el seu entorn. L’objectiu és reflexionar a partir d’allò quotidià i convertir una pregunta simple en una pregunta filosòfica.

Com ho farem? Mirant al nostre voltant amb perspectiva, intentant allunyar-nos de prejudicis i estereotips per a posar de relleu els valors morals, les ideologies que hi ha al darrera de les accions i decisions humanes.

Feu una ullada de tant en tant al nostres blogs i quan arribe el moment, participeu votant la fotofilosofia que més us hagi impactat.

FILO INS ROQUETES  (15a Mostra)

FILO ESO INS ROQUETES

Us deixo les meues reflexions i cabòries aquí:

nº 0 Necessitem que ens indiquem quin camí seguir?

nº 0 Per què som incívics?

Joana Subirats, professora de Filosofia.