Prova Cangur 2021

El passat dijous, 18 de març, 63 alumnes del nostre centre, des de 1r fins a 4t d’ESO, van participar en la Prova Cangur 2021. Actualment més de 60 països organitzen Proves Cangur dins d’un programa que es coneix com Kangourou sans Frontières. L’edició de l’any passat es va haver d’anul·lar perquè va coincidir amb el període de confinament per la COVID-19. Enguany, la nova situació que ens ha portat la pandèmia ens ha obligat a habilitar dos espais per poder realitzar el concurs.

La prova té format de joc-concurs, però el seu autèntic objectiu és que els alumnes participin i dediquin una estona a divertir-se tot resolent els reptes plantejats. Els 30 problemes, en forma de reptes matemàtics, es basen més en el raonament i l’enginy que en coneixements matemàtics específics.

El nostre alumnat està molt content per haver pogut participar enguany en el concurs. Alguns i algunes ens van comentar que els 75 minuts, de duració de la prova, se’ls havien fet curts, però tot i així estaven prou satisfets i satisfetes de com els havia anat.

Us desitgem molta sort!