Prova Cangur 2019

Aquest passat 21 de març ha tingut lloc a l’institut La Prova Cangur 2019, organitzada per la Societat Catalana de les Matemàtiques (SCM) . Han participat un total de 80 alumnes: 27 alumnes de 1r d’ESO, 21 de 2n d’ESO, 14 de 3r d’ESO, 10 de 4t d’ESO i 8 de 1r de Batxillerat.

Durant una hora i un quart els concursants han anat responent  les 30 preguntes, de dificultat i de puntuació creixent: un terç de les preguntes valen 3 punts, un terç 4 punts i l’altre terç  5 punts. Es comença amb 30 punts  i cada resposta errònia descompta la quarta part de la puntuació.

A finals del mes d’abril es podran saber els resultats i la classificació dels participants.

sdr
dav

Molts i moltes alumnes van acabar la prova amb bones sensacions. A tots i a totes els desitgem molta sort!