Participació en la segona fase del Fem Matemàtiques a Cambrils

Aquest passat 3 d’abril l’equip de 1r d’ESO, format per  Joan Miquel Gisbert Casanova (1r A), Lluna Reverté Fernández,  Pol Martí Guerrero i Alba Valldepérez Gil (1r B), i l’equip de 2n, format per Elie Chouaib Bravo (2n A), Rubén Mestres Cáceres, Jordi Aubeso Martínez i  Arnau Blanch Also (2n C), han participat a la segona Fase del Concurs Fem Matemàtiques que ha tingut lloc a l’INS Ramon Berenguer IV de Cambrils i en el que han participat més de 120 alumnes, procedentes de 30 centres educatius de la província de Tarragona.

Després d’un esmorzar de benvinguda els  alumnes van realitzar  La Prova Ràpida per equips al Palau d’Esports. Tot seguit un interessant espectacle de màgia i matemàtiques a càrrec d’en Sergio Belmonte va permetre agafar forces als participants per prendre part en una complicada Gimcana per equips i nivells a la Platja de la Riera, al Parc del Pescador i a la Riera d’Alforja. A l’hora de dinar els nostres alumnes van poder conèixer  altres nois i noies de diferents centres i intercanviar impressions sobre el desenvolupament de les diferents activitats. A primera hora de la tarda,  van realitzar La Prova individual en la que durant 1hora i 30 minuts van anar resolent diferents enigmes i problemes de caràcter lúdic de dificultat creixent. Una espectacular construcció de una Cúpula de Leonardo da Vinci, en la que van col·laborar tots els participants, va posar punt i final a les activitats de la diada, donant pas a l’atorgament dels premis de les diferents proves.

Tot i que els nostres alumnes no s’han classificat en les primeres posicions de La Prova Ràpida i de la Gimcana, s’ho han passat molt bé i han anat resolent les diferents proves amb solvència. Ara estan esperant amb il·lusió els resultats de la Prova Individual, que asseguren que els va anar molt bé, i de la qual es coneixeran els resultats d’aquí uns dies. A tots ells i elles molta sort i a continuar gaudint de les matemàtiques!