Primera reunió online de l’alumnat etwinning (1r BAT)

El dia 9 de gener, a les 19 hores, es va celebrar la nostra primera reunió online d’estudiants de 1r de Batxillerat dels quatre instituts que formem part del projecte etwinning “Our Digital Stories”: Institut Roquetes, Institut Dertosa de la veïna ciutat de Tortosa, Ekonomsko-birotehnička škola de Slavonski Brod, Croàcia i Şehit Turgut Solak Science High School de Balıkesir a Turquia.

Segons l’alumnat i el professorat, va ser força interessant, ja que el professorat participant vam poder explicar a tot l’alumnat en què consistia de ple el projecte. Els vam dir que escriure i llegir eren parts essencials del seu procés d’aprenentatge. Els vam animar a treure el màxim profit de les seves habilitats d’escriptura. A partir d’ara hauran de seguir uns passos per organitzar les  seves històries en grup. Hauran d’escollir el tipus de història sobre la qual escriuran.

Així mateix, els alumnes dels quatre instituts diferents van fer una interessant intervenció sobre les seves pròpies escoles i ciutats.

Van fer la seva aportació a una pregunta del Aswergarden, o núvol de paraules, i també van poder jugar a un joc de Kahoot sobre la Netiquette.

Sens dubte, el projecte serà un èxit! Som-hi!