Premis matemàtics Institut Roquetes 2021

Júlia Curto, de 3r E (en el centre), millor percentatge de l’Institut Roquetes

Prova Cangur 2021

Els passats dies 14 i 15 de juny, els professors i professores de Matemàtiques del centre vam lliurar els diplomes de participació i els obsequis als alumnes que han obtingut les millors posicions en els diferents concursos matemàtics en els que han participat.

Tots els concursants del Fem Matemàtiques van rebre una làmina de troquelats amb motius geomètrics i els de la Prova Cangur un diploma de participació. A més, a més,  es va obsequiar amb jocs d’enginy i de raonament matemàtic  els participants de la Prova Cangur  que han obtingut una posició dintre del millor 10%.

Enguany també, de forma excepcional, van rebre aquests regals els i les alumnes que va quedar finalistes a la 1a i 2a Fase del Fem Matemàtiques, donat que aquest curs no han pogut gaudir, per les circumstàncies imposades per la COVID, de la jornada matemàtica que preparava el centre organitzador. El lliurament el vam fer cada professor a la seva classe, i no a la sala d’actes com en cursos anteriors, per evitar el contacte d’alumnes dels diferents grups bombolla.

Felicitats als i les participants pel vostre interès i enhorabona als premiats i premiades pel bé que ho heu fet!!!

Us esperem el curs que ve per a què seguiu gaudint amb les matemàtiques. Auí podeu veure les fotos dels premiats.