Premi de l’ODS Youth Academy Challenge TE

Lliurament del premi de treball de recerca

Les nostres alumnes de 2n de batxillerat Maria Curto i Chiara Frisoni han rebut el 5è premi de l’ODS Youth Academy Challenge Terres de l’Ebre pel treball de recerca que porta per títol «Hope for Delta», tutoritzat per la professora Carme Masip. Aquest guardó comporta també una dotació econòmica de 500 euros.

El certamen, que ha comptat amb més de quaranta participants, pretén involucrar als alumnes de batxillerat en la identificació dels reptes del desenvolupament sostenible de les TE a través dels treballs de recerca amb l’assessorament de científics d’entitats ambientals sota el lideratge de la Fundació Cívica Innòmnium.

Enhorabona, noies!