Premis Recerca Jove 2020

La resolució oficial dels premis Recerca Jove 2020, convocats per la Generalitat de Catalunya mitjançant l’AGAUR, ens ha portat la gran notícia de que dues exalumnes nostres, ara ja cursant estudis universitaris, Sofía de Andrade i Tina Folqué, han rebut sengles premis pels seus TDR del curs passat.

Sofía de Andrade va presentar el TDR titulat “El gran cremat: un problema d’ignorància”. I Tina Folqué el TDR “Nens robats, vides perdudes“. Ambdues han rebut, juntament amb el seu reconeixement oficial, una dotació econòmica de 850€.

A més, el nostre centre ha estat un dels 10 instituts de tot Catalunya premiats per fomentar la recerca al llarg de l’ESO i el batxillerat. Aquesta distinció ha comportat també una recompensa econòmica per al centre de 2.500€.

Enhorabona  de nou a les alumnes premiades, a les seves famílies i als respectius tutors dels treballs: Raül Curto i Joana Subirats.

1. Cinta Fàbregues

ENHORABONA! Un reconeixement ben MERESCUT a l’esforç i a la feina ben feta!
    És una gran satisfacció per a tot els professors que us va acompanyar durant la vostra etapa educativa al nostre centre.
    Que la vida us porti molts encerts i tota la sort en el vostre camí, actualment com a universitàries. Dono fe de la vostra perseverança i disciplina, dues qualitats que us permetran lluitar pel que voleu aconseguir. Hi ha alumnes, com vatros, que es RECORDEN (“re-cordis”, etimològicament va més enllà de la memòria, significa “tornar a passar pel cor”). MOLTES FELICITATS! Una abraçada.
    .