Portes Obertes ESO 21-22

El proper dia 9 de març a les 7 de la tarda celebrarem una nova Jornada de Portes Obertes per informar sobre la preinscripció als ensenyaments d’ESO i donar la benvinguda a l’alumnat de les escoles adscrites que cursarà 1r d’ESO al nostre centre durant el curs 2021-22.

Malauradament, la presencialitat d’altres anys no serà possible a causa de la pandèmia, i per això la trobada serà telemàtica mitjançant l’aplicació Google Meet. Per accedir-hi, haureu de clicar a l’enllaç següent a partir de les 18:50 i entrar amb el vostre correu Gmail personal o bé introduir l’usuari i contrasenya que trobareu a sota:

Usuari families@institutroquetes.cat

Contrasenya: families21-22

Si, excepcionalment, necessiteu conèixer el centre de manera presencial, podreu visitar-lo el dissabte 13 de març pel matí. Haureu de sol·licitar cita prèvia (una cita per cada assistent) a partir del dia 9 de març, després de la reunió telemàtica i mitjançant aquest aplicatiu: Calendari de cita prèvia per a les Portes Obertes ESO 21-22 . La visita serà molt breu, complint totes les mesures d’higiene i seguretat i es faran grups d’un màxim de 10 persones.

Durant la xerrada del dimarts 9, us farem una presentació del estudis d’ESO adreçada sobretot a les famílies. Prèviament, els alumnes de 6è de totes les escoles adscrites a l’institut hauran rebut una carta personalitzada i podran veure un vídeo explicatiu del centre amb una presentació feta pels nostres actuals alumnes de 1r d’ESO.

Durant la reunió us farem cinc cèntims de com treballem i us podrem aclarir tots els dubtes que tingueu, tant pel que fa als ensenyaments oferts, com a la vida acadèmica o el procés de preinscripció. Si voleu formular-nos alguna pregunta amb antelació, us recomanem fer-ho mitjançant aquest formulari Google:

CLIQUEU AQUÍ  per formular preguntes (Portes Obertes ESO)

Tota la informació rellevant de la trobada la podreu trobar també en aquests documents:

El procés de preinscripció ESO per al curs 21-22 serà totalment telemàtic del 17 al 24 de març de 2021. És imprescindible disposar d’un número de telèfon mòbil en actiu i una adreça de correu electrònic.

La pàgina d’accés i tràmit és aquesta: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/inici/

Recordeu que per omplir aquest document necessiteu el número IDALU de l’alumne i que el codi del nostre centre és 43008420.