“Mujeres ignoradas, mujeres ilustres”, el llibre digital.

Bé, amb una mica de retard, però finalment ja tenim el llibre acabat.

“Mujeres ignoradas, mujeres ilustres”

Aquest és el resultat del treball col·laboratiu d’investigació que han dut a terme l’alumnat de l’optativa de Filosofia i de Francès de 4t d’ESO juntament amb altres centres escolars d’arreu d’Itàlia, França i Espanya. Creiem que hem assolit els objectius que ens vàrem proposar a l’inici, dels quals destaquem els següents:

1. Educar en l’igualtat de gènere i per a eliminar els estereotips.
  2. Estimular la curiositat per les aportacions de les dones en els diferents àmbits del coneixement, la cultura i l’art.
  3. Aprofundir en el coneixement de la lluita per la igualtat de drets de les persones.
  4. Promoure els valors fundacionals europeus i el sentit de pertinença.

Esperem que gaudiu de la seua lectura i que també us desperte la curiositat per saber-ne més. Al final del llibre trobareu els enllaços als padlets i altres treballs realitzats durant el projecte.