Guanyadores de la Mostra de Fotofilosofia 2021

Ja tenim les guanyadores de la XV Mostra de Fotofilosofia. A batxillerat han participat 37 alumnes, han votat 110 persones i les fotografies que han rebut més vots han estat les següents:

1. És el mateix estar sola que sentir-se sola? feta per Nara Valls Garcia de 1rBat B amb18 vots (16,4%).
  2. Si els estàndards de bellesa els imposa la societat, la qual som nosaltres, llavors som el problema o la solució? feta per Ainhoa Baiges Doliu de 1rBat B amb 17 vots (15,5%).
  3. Per què la societat utilitza tantes etiquetes? feta per Paula Moragrega Prats de 1rBat B amb 15 vots (13,6%).
  4. Per què mesurem la nostra vida en temps? feta per Meritxell Fabregat Baiges de 1rBat A amb 9 vots (8,2%).

19 han estat els i les alumnes participants de l’optativa Filosofia de 4t d’ESO, han rebut un total de 61 vots, les més votades són:

1. Qui soc? Per què soc tal com soc? Em conec?, feta per Lluna Balagué Garcia amb 9 vots (14,8%).
  2. Necessitem la foscor per veure millor?, feta per Ana Fontanet Benaiges amb 8 vots (13,1%).
  3. La temor ens controla o la controlem?, feta per Anna Sànchez Antó amb 7 vots (11,5%).

Volem agrair a totes i tots la vostra col·laboració, desitgem que us hagin fet pensar una mica 🤔