Triem les fotofilosofies!

Encara sou a temps per votar les fotos que representaran a l’institut Roquetes a la XV Mostra de Fotofilosofia. Si teniu interès podeu trobar l’explicació que han donat els i les alumnes participants de la fotografia i la pregunta al blog corresponent.

Filo ins Roquetes (batxillerat)

Filo eso ins Roquetes (alumnat 4t d’ESO)

Abans de triar considereu els següents criteris:

1. Construcció de la pregunta filosòfica: Ben construïda gramaticalment, referida a conceptes o fins, original, punyent, que formula preguntes típiques d’una altra manera.
2. Qualitat artística de la fotografia: sense defectes tècnics, que aporti valor estètic (simple, suggerent, original).
3. Relació entre la fotografia i la pregunta: pertinència, originalitat, joc dinamitzador entre ambdues que amplifica la força de la pregunta, la subratlla, la fa més suggerent, més incitant. És el criteri més important.

Aquí teniu els enllaços:

– formulari de l’alumnat de filosofia de 4t d’ESO

– formulari de l’alumnat de batxillerat.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.