Festa TJ 2019

El passat 18 de desembre vam celebrar la festa de tancament del programa Tutories Júnior d’aquest curs 19-20. Com ja sabeu, el projecte s’adreça a millorar l’acollida del nou alumnat, majoritàriament de 1r d’ESO, i mira de proporcionar tothom que ho necessiti l’acompanyament necessari durant el primer trimestre. Enguany, l’èxit del projecte ha estat més que notable, ja que la pràctica totalitat de l’alumnat implicat ha dut a terme les entrevistes i els seguiments acordats.

Durant la festa es va fer lliurament del regal preparat per l’alumnat tutoritzat als seus tutors (una guardiola artesanal feta amb materials reciclats), vam poder gaudir d’una breu representació teatral sobre assetjament escolar a càrrec d’alumnes de 2n d’ESO (“L’alumna nova”), es va ballar una coreografia preparada per alumnat de 3r i 4t d’ESO i finalment vam esmorzar degustant pizza i els diferents plats dolços i salats preparats per les famílies de l’alumnat de 1r d’ESO.

Tot plegat, ens va proporcionar una agradable estona de convivència, complicitat i germanor, amenitzada amb música, disfresses, un photocall preparat per l’alumnat de Mediació i la distesa conversa amb companys i amics.

Els alumnes de la matèria de Comunicació Audiovisual van realitzar també entrevistes i un petit muntatge en vídeo amb les fotos dels actes i el photocall. El recull de fotos el podeu trobar en aquest àlbum: