Dia Internacional de la Dona

Durant la setmana del 8 al 12 de març a l’institut Roquetes hem commemorat el Dia Internacional de la dona. Volem que les reflexions d’aquesta celebració ens acompanyen tot l’any.

Per això us invitem a participar en PADLET DIA DE LA DONA INSTITUT ROQUETES (tingueu en compte les normes de #netiqueta.)

Podeu compartir el treball que heu fet aquests dies amb els vostres alumnes. Animeu-los a posar fotos, frases, imatges de dones, biografies, allò que vulguen, sempre des del respecte als altres i cap a elles mateixes i ells mateixos.

Podeu llegir les biografies de les dones que ha realitzat l’alumnat i conèixer-les una mica més.