Projecte eTwinning: “Un mundo de inspiraciones”

L’alumnat de la matèria Filosofia de 4t ESO participa en aquest projecte eTwinning amb els següents centres escolars europeus:
– Istituto Tecnico Economico “R.Piria Ferraris Da Empoli” de Reggio Calabria (Itàlia).
– Escola Secundária “José Loureiro Botas” de Vieira de Leiria (Portugal).
– Agrupamento de Escolas Muralhas do Minho de Valença (Portugal).
– Berufliche Schule des Kreises Stormarn d’Ahrensburg (Alemanya).
– Lycée Martin Luther King de Bussy-Saint-Georges (França).
El projecte, “Un mundo de inspiraciones”, invita els estudiants a reflexionar sobre les fonts d’inspiració a partir de personatges reals o ficticis, de la música, d’històries i tradicions.
Les activitats planificades fomenten el treball col·laboratiu i desenvolupen la creativitat i l’autonomia, a la vegada que afavoreixen l’adquisició de les competències de l’àmbit lingüístic, digital i personal i social.

Logo del projecte eTwinning “Un mundo de inspiraciones”.

Un dels objectius del projecte és promoure la ciberciutadania i l’ús segur d’internet, el 9 de febrer (SAFER INTERNET DAY) vam realitzar aquesta activitat que us compartim: