Dependència de les xarxes socials

Durant el tercer trimestre del curs, l’alumnat de 2n de batxillerat de l’optativa de psicologia i sociologia ha realitzat un treball col·laboratiu sobre l’ús i abús de les xarxes socials. Els objectius principals han estat els següents:

1. Descobrir en quines xarxes socials passem més temps connectats.
  2. Esbrinar quin és l’ús prioritari de les xarxes socials.
  3. Palesar quin és el grau de dependència de les xarxes del jovent i si afecta de la mateixa manera segons l’edat.
  4. Conscienciar dels riscos i perills d’internet a fi de prevenir conseqüències indesitjades.
  5. Oferir recursos per tal de conscienciar a l’alumnat i a les persones en general per a reduir les hores d’ús de les xarxes.

Volem agrair al professorat i alumnat de l’Institut Roquetes, així com als xiquets i xiquetes de l’escola Marcel·lí Domingo que han participat contestant a les enquestes que hem realitzat per a recollir la informació i elaborar la pàgina web que us volem compartir.

Us invitem a passejar per les seues pàgines i que feu ús del diferents recursos que hem elaborat i recollit.