Andrés Lorenzo premiat pel seu TDR

El nostre ex alumne de batxillerat Andrés Lorenzo Casadó ha guanyat el primer premi de la modalitat cientificotècnica dels XVIII PREMIS RAMON CALVO convocats per l’Institut de Deltebre. El títol del seu treball era “La resistència dels bacteris als antibiòtics” i va obtenir les màximes qualificacions en la presentació al nostre institut.

A la18ena edició dels Premis Ramon Calvo, la seva exposició del treball ha rebut també una valoració molt positiva per part del jurat, que ha destacat l’ordre i claredat de la seva explicació així com la part audiovisual complementària. L’exposició dels treballs finalistes va ser brillant en tots els casos, segons els organitzadors, i la decisió final va ser molt difícil de prendre.

Enhorabona a Andrés, a la seva família i a també la tutora del seu treball, la professora Paquita Cid!

La relació dels premis atorgats en la cerimònia telemàtica d’ahir dijous, 10 de desembre, és la següent:

Modalitat Cientificotècnica:

1. La resistència dels bacteris als antibiòtics, d’Andrés Lorenzo Casadó, Institut de Roquetes
  2. Determinació de l’acidesa en begudes refrescants, de  Meritxell Gimeno Gas, Institut de Camarles

Modalitat Humanisticosocial:

1. Els contes com a eina pedagògica contra l’assetjament escolar, d’Ona Esquerré Faus, Institut Ramon Berenguer IV
  2. Desitjos de llibertat,  Anna Frank i un viatge a Amsterdam, Alba Murcia Navarro, Institut de Deltebre

La guanyadora del premi al millor cartell va ser Idoia Estudillo Meca, de l’Institut Ramon Berenguer IV per la seva obra que porta per títol Diana la Coneixement.