Alumnes candidats al Consell Escolar

A DALT Hajar el Mezouary, Lorena Curto, Júlia Villar, Iker Morales, Aleix Lorite i Raúl López
A BAIX Nerea Viña, Karina Vallés, Iris Giménez i Pau Solé

Us presentem els i les alumnes candidates per a la renovació del Consell Escolar del centre. La votació es farà el proper dimecres 24 de novembre al llarg de l’horari lectiu, amb una planificació prèvia per cursos per a tota l’ESO (ja us avisarem del moment d’anar a votar) i durant l’estona de l’esbarjo per als grups de batxillerat i cicles formatius de FP.

Al quadre de baix, juntament amb el seu nom, trobareu una frase definitòria del que cadascú d’ells i elles voldrien aportar com a representants de l’alumnat al màxim òrgan de govern de l’institut. Anirem actualitzant el tauler durant aquesta setmana.

Hajar el Mezouary 3 ESO Soc una persona molt responsable, treballadora, organitzada, ambiciosa, bastant prudent i amb les idees clares. Intentaré fer el possible per satisfer les peticions de l’alumnat sempre i quan estiguin al meu abast.
Lorena Curto 3 ESO “Més i millor”.
Júlia Villar 2 ESO
“Tots junts en farem una. Voteu-me!”
Iker Morales  2 ESO Em presento per a portar al consell escolar les propostes de l’alumnat, sobretot les que es consideren més oportunes per a millorar la conducta i la convivència a l’institut.
Aleix Lorite 2 ESO
Raúl López 2 ESO Soc ordenat i seré la veu dels meus companys.
Nerea Viña 3 ESO Em presento com a candidata al consell escolar ja que em considero un bon exemple i crec que sé entendre als mestres i als alumnes. A més, vull el millor per totes i tots.
Karina Vallés  1 FP per. Considero que soc una bona candidata per a representar a tots els meus companys i companyes, ja que soc una persona que es preocupa pels altres i quan tinc constància de què hi ha algun problema, sento la responsabilitat de trobar una solució.
Iris Giménez 4 ESO Soc una persona treballadora i responsable, amb l’objectiu clar de donar veu a tot l’alumnat del centre, aportar solucions als problemes i millorar-lo en tots els àmbits possibles. Perquè això sigui una realitat, us necessito. Ja que els problemes del centre són els nostres problemes!
Pau Solé 4 ESO Soc responsable, educat i treballador, i tinc ganes de fer-me sentir. M’agradaria representar als alumnes per poder escoltar les propostes que fan, donar-los veu i fer-los participants del present i del futur del centre. Ho teniu a les vostres mans!

Us recordem que a la papereta de votació s’han de marcar un màxim de tres persones i que la més votada tindrà un mandat de quatre anys, mentre que els dos alumnes següents en nombre de vots seran escollits només per una duració prevista de dos anys.

És el moment de dir la teva!

Participa!