Albert Garriga i Grau, 2n Premi de la prova Cangur 2019

Aquest passat 27 de maig, ha tingut lloc al Teatre Poliorama de Barcelona l’acte de lliurament de premis de la Prova Cangur 2019.

El nostre alumne Albert Garriga ha recollit el 2n premi de 4 d’ESO,  premi de pòdium, d’un total de 11.292 participants. A l’acte l’han acompanyat els seus pares i la Cap de Departament de Matemàtiques de l’Institut. Ha estat un acte molt emotiu en el que s’ha fet un reconeixement merescut al talent dels alumnes que han obtingut les millors puntuacions  del total dels 124.889 participants.

L’alumnat de l’institut Roquetes sempre ha obtingut bons resultats en la Prova Cangur. Concretament el curs passat, Albert va aconseguir el 27è lloc de la classificació i dos alumnes més es van situar en el lloc 45è i 54è respectivament. Però  aquesta ha estat la primera vegada que s’ha aconseguit un premi de la categoria pòdium.

Des d’aquí felicitem l’Albert i també la resta de participants, ja que tenim alumnes que han aconseguit mencions honorífiques, millor 1%, i posicions molt notables, millor 6%. Aviat farem l’acte de lliurament d’obsequis i diplomes a la sala d’actes de l’institut.