8 de març, dia de la dona (yayoi kusama)

El passat 8 de març al projecte vam parlar sobre Yayoi Kusama. Vam decidir parlar sobre ella per la seva història, ja que la seva mare no la va deixar exercir com artista pel simple fet de ser dona i des d’aquell moment pateix un trastorn mental (TOC i al·lucinacions visuals i auditives). En aquest moment estem escollint el projecte final amb tot segon d’ESO, per a escollir-lo hem fet una enquesta i el que sigui més votat serà el nostre projecte final, el qual estarem treballant aquest tercer trimestre.