1a Edició “Concurs Enigmes Matemàtics Institut Roquetes, 1r trimestre 21-22”

Guanyadors per nivell “Concurs Enigmes Matemàtics Institut Roquetes, 1r Trimestre 2022”

Aquest curs, El Departament de Matemàtiques ha organitzat, per primer cop, un Concurs d’Enigmes Matemàtics per a cadascun dels nivells d’ESO, amb caràcter trimestral.

Mensualment, a 1r d’ESO i quinzenalment, a 2n, 3r i 4t, els professors de matemàtiques de cada nivell plantegen, al classroom de cada grup classe, un repte de raonament lògic que els/les alumnes han de resoldre individualment durant un temps limitat, de 15 minuts aproximadament. Si encerten l’enigma en el mínim temps possible, aconsegueixen 3 punts. Si el resolen correctament, i no han estat els primers o les primeres a solucionar-lo, sumen 2 punts. En cas que no l’encerten, però ho intenten i lliuren una resposta dintre del temps establert, obtenen 1 punt.

El recompte de la puntuació es fa trimestralment i s’atorguen diplomes als guanyadors/guanyadores de cada classe, i també als i les alumnes que han assolit la millor puntuació del nivell. Aquest primer trimestre casualment hi ha hagut diversos empats en les classificacions. Les puntuacions assolides a cada trimestre es van sumant i determinaran els guanyadors absoluts a fina

Guanyadors de cadascuna de les classes d’ESO

1r ESO 2n ESO
1r A: Irene Descarrega Juan i Gemma Blanch Cid, 1r B: Anouar Hassououi Norredine, 1r C: Dídac Gaitan Roda, 1r D: Manel Gavaldà Alva, 1r E: Martina Pegueroles Sánchez. 2n A: Marc Ciurana Mauri, 2n B: Aleix Lorite Arasa i Hugo Borrega Fernández, 2n C: Ivan de Biase Rodríguez, 2n D: Griselda Ollé Grau i Roger Hierro Querol, 2n E: Martí Obiols Espinasa.
3r ESO 4t ESO
3r A: Genís Forcada Marín, 3r B: Iker Garrós Escudé i Laura González Antolín, 3r C: Nerea Viña Tort, 3r D: Romeu Audí Marches 4t A: Gabriel Dámaso Domínguez, 4t B: Iris Giménez Guerrero, 4t C: Anna Fontanet Benaiges, 4t D: Arnau Gisbert Roca.

Els professors i les professores de matemàtiques volem felicitar a tots els i les  alumnes que han participat en el concurs, per l’interès i l’entusiasme que han mostrat en la resolució dels diferents enigmes i també volem donar l’enhorabona a les guanyadores i guanyadors.

Alumnes amb la millor puntuació de cada nivell
1rs classificats 1r ESO: Anouar Hassououi Norredine (1r B), Dídac Gaitan Roda (1r C), Martina Pegueroles Sánchez (1r E) 1rs Classificats 2n ESO: Marc Ciurana Mauri (2n A), Griselda Ollé Grau i Roger Hierro Querol (2n D), Martí Obiols Espinasa (2n E)
1r Classificat 3r ESO : Genís Forcada Marín (3rA) 1a Classificada 4t ESO: Iris Giménez Guerrero(4t B)

Ara comença la competició del segon trimestre.

Molta sort a totes i a tots!