Segell Europeu de Qualitat pel projecte eTwinning ” Liber-Arte “

Volem compartir amb tota la comunitat educativa de l’Institut Roquetes la nostra alegria. Hem estat guardonats amb el Segell Europeu de Qualitat pel treball en el projecte eTwinningLiber-Arte“. Això significa que el treball i la col·laboració de l’alumnat i docents participants han complert els criteris del Marc del Segell de Qualitat i han rebut una puntuació molt alta.

El projecte Liber-Arte dut a terme per l’alumnat de l’optativa de Filosofia de 4t d’ESO el curs 2021-2022 es va centrar en la literatura i l’art com a expresió de la llibertat i generadors de pensament crític. A partir de la lectura de La bibliotecaria de Auschwitz, de Antonio G. Iturbe (que narra la història real de Dita Alderova, supervivent d’Auschwitz) i Un cel de plom de Carme Martí (que explica les vivències de Neus Català com a deportada), vàrem reflexionar sobre la condició humana, la memòria històrica i l’art, reivindicant el valor de la lectura per a promoure el pensament crític, l’educació en valors i la ciutadania plena.

Com a reconeixement de l’excel·lència del projecte, aquest apareixerà a una àrea especial de la Plataforma Europea d’Educació Escolar.