XII Mostra de Fotofilosofia

L’alumnat de les matèries FILOSOFIA i CIUTADANIA de 1r de Batxillerat, HISTÒRIA de la FILOSOFIA de 2n de Batxillerat i FILOSOFIA (optativa de 4t d’ESO) participa a la XII MOSTRA DE FOTOFILOSOFIA.

Fins el 30 d’octubre anirem postejant les fotografies acompanyades d’una pregunta filosòfica que ens faci reflexionar sobre els interrogants de la vida humana i tots aquells aspectes que interessen al nostre alumnat.

Us invitem a visitar els blogs. Si us ve de gust, podeu fer comentaris sobre les imatges, seran ben rebuts. Durant la primera setmana de novembre us invitarem a seleccionar les fotografies que representaran al centre a l’acte solemne de lliurament de diplomes de la Mostra de Fotofilosofia, a l’Aula Magna de la Facultat de Filosofia de la UB, el Dia Mundial de la Filosofia, que figura en la llista dels celebrats mundialment reconeguts per la UNESCO.

Blog “FILO INS ROQUETES”

Blog “FILO ESO INS ROQUETES”