Beques i ajuts 18-19

Ja podeu demanar les beques i ajuts per a l’alumnat de batxillerat i per l’alumnat amb NESE (necessitat específica de suport educatiu) que atorga el Ministeri d’Educació i Formació Professional per al curs 2018-2019. Cliqueu als enllaços per a conéixer els requisitis i les instruccions:

Beques per a l’alumnat de batxillerat (fins al 1 d’octubre de 2018) Instruccions.

Ajuts per a l’alumnat amb necessitat de suport educatiu (fins al 27 de setembre de 2018): Instruccions.

Trobareu més informació a la pàgina Secretaria del web de l’institut i al web del Departament d’Ensenyament.