#CartesAmbCor de l’alumnat de 2n d’ESO al personal sanitari

La setmana prèvia a Setmana Santa vam proposar a l’alumnat de 2n que envies missatges de suport a totes i tots aquells professionals de la salut, entre elles i ells molts familiars seus, amics, etc. que estan donant-ho tot als hospitals, CAPs, residències d’àvies i avis, etc.  i, de passada, fer les activitats de Ciències, Anglès, EVP i Tecnologia.

L’objectiu d’aquesta tasca ha sigut mostrar el nostre cantó més humà i ser agraïdes i agraïts. La gratitud és essencial per al dia a dia i més en aquests temps que ens toca viure. Siguem agraïdes i agraïts!

Us deixem mostres dels productes realitzats per l’alumnat en diferents formats: brushlettering, email, Canva, etc. La setmana vinent us ensenyarem més productes de noves tasques.

Salut!

Professorat del TGI de 2n