Projecte hort 18-19

El passat mes de setembre els i les alumnes de SIEI dels cursos 1r i 2n van començar a treballar en el Projecte Hort, un espai d’inclusió on treballen de forma transversal diferents matèries d’aula aplicades al món de l’horta.

Des de l’inici de curs van arranjar, netejar, plantar i abonar el terreny del nostre hort ecològic, el qual va donar els seus fruits. Van plantar cols, faveres i cebes. El creixement que van tenir les plantes va ser espectacular, no era d’estranyar veient la il·lusió i l’esforç per part dels alumnes participants.

Alhora també van treballar en un petit jardí de plantes aromàtiques i medicinals que podem trobar en el nostre entorn. I els alumnes de segon van realitzar una sortida de descoberta d’alguna d’elles.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *