Concurs logo #aquíproubullying

Per tal de promoure la reflexió sobre l’assetjament escolar i lluitar contra aquest greu problema social dins i fora del centre, l’institut Roquetes convoca un concurs de disseny del logo #aquíproubullying. Les bases són les següents:

BASES DEL CONCURS DEL LOGO #AQUIPROUBULLYING

-Per participar cal ser alumnat de l’institut Roquetes durant el curs 2018-19.

-El logotip ha de ser senzill i original i en ell ha de constar la paraula/hashtag: #aquíproubullying

-El logotip es pot presentar dibuixat a mà o elaborat amb un programa de disseny gràfic.

-El logotip es presentarà en una làmina DIN-A4 dins un sobre, el qual ha de contenir un altre sobre amb el nom, cognoms, curs i grup del/la participant, a l’exterior del qual s’ha de posar un pseudònim.

-La data límit d’entrega serà el 22/02/2019, divendres.

-El lloc d’entrega és la safata de la professora 52 (sala professors/es).

-El/la guanyador/a del premi rebrà tickets regal de PIZZA + BEGUDA GRATIS PER A TOT EL 3r TRIMESTRE (divendres) o equivalent

-El premi es donarà durant la celebració de Sant Jordi.

-El jurat estarà format per membres de l’equip de Mediació, del programa #aquíproubullying i un membre de l’equip directiu.

PER A QUALSEVOL DUBTE PODEU DIRIGIR-VOS AL CORREU mediacioroquetes@gmail.com